لیست امکانات پنل های نمایندگی پیامک شهـر



  • نمایندگان می توانند از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه (مثلا www.yoursite.com) و یا یک زیر دامنه اختصاصی استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایند. در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نماید.
  • علاوه بر این نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهند، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود (درباره ما، تماس با ما، اطلاعات حساب، قیمت خطوط اختصاصی، تعرفه پیامک، تعرفه پنل کاربری و …) را در اختیار نمایندگان قرار می دهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قرار دهند.
  • سامانه امکان ایجاد بسته های مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده، حرفه ای و…) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند.
  • نمایندگان می توانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند. بدین ترتیب با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص می توانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر اقدام کنند.
  • نمایندگان می توانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد (بابت ایجاد کاربر هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد) و کاربران را مدیریت نمایند، و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند.
  • نمایندگان می توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه راه اندازی نمایند. بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و بدین ترتیب سامانه به صورت آنی شارژ می شود.
  • نمایندگان می توانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند.
  • نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد سامانه کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند. بدین ترتیب هر نماینده می تواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خود را داشته باشد که فقط کاربران وی به آن دسترسی دارند. بدین ترتیب کاربران وی می توانند علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله ای موجود در سامانه، از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده نمایند.
  • نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند. بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید.
  • نمایندگان از طریق پنل اختصاصی مدیریت می توانند پیامک ها و فعالیت های کل کاربران خود را مانیتور نمایند. همچنین انواع گزارش گیری (گزارش های ارسال، گزارش های مالی و…) به صورت روزانه و در بازه های مختلف زمانی امکان پذیر می باشد.

نمایندگان می توانند به دو صورت به ارائه نمایندگی بپردازند :

۱- نمایندگی زیر مجموعه :
در این روش نماینده می تواند یک کاربر ایجاد نموده و دسترسی بخش زیر کاربران را برای وی فعال کند. بدین ترتیب کاربر نماینده قادر خواهد بود مانند یک نماینده عمل نموده و پنل کاربری ایجاد کند. همچنین می تواند برای کاربران خود دامنه و لوگوی اختصاصی خریداری نموده، و خط اختصاصی خرید و فروش کند. در این حالت وی از پیامک نیز سود خواهد برد. ساخت این نوع نماینده رایگان می باشد.
۲- پنـل نمایندگی مشـابـه :
نمایندگان می توانند به ارائه پنل نمایندگی (پنل کاملاً مشابه پنل خود) اقدام نمایند. بدین ترتیب یک نماینده خود قادر خواهد بود تا نمایندگانی به صورت زیر مجموعه ایجاد نموده و نماینده و زیر کاربرانش را مدیریت کند. این امکان تنها برای نمایندگان کلاس D مقدور می باشد، و برای ایجاد هر نمایندگی مشابه ۵۰% هزینه یک پنل نمایندگی نامحدود (کلاس D) از نماینده اخذ می گردد. بدین ترتیب نماینده می تواند یک نماینده کاملاً مشابه خود با تمامی امکانات ایجاد کند. این نماینده قـادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و نماینده از پیامک های کل این کاربران سود خواهد برد. تذکر خیلی مهم : در این حالت دیگــر نماینده مشابه امکان ارائه پنـل نمایندگی مشابه را نخواهد داشت.


  • به هر یک از نمایندگان یک شماره اختصاصی ۱۰۰۰ رایگان جهت ارسال و دریافت ارائه خواهد شد.
  • به هر یک از نمایندگان یک شماره عمومی ۳۰۰۰ رند، یک شماره عمومی ۲۰۰۰ رند، یک شماره عمومی ۱۰۰۰ رند ۸ رقمی و یک شماره عمومی ۵۰۰۰ جهت تخصیص به کاربران و استفاده به صورت امانی ارائه می گردد.
  • تفاوت شماره اختصاصی و عمومی: از شماره های عمومی فقط در بخش ارسال منطقه ای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه) و ارسال انبوه (ارسال به بیش از ۱۰۰ شماره) می توان استفاده نمود. این شماره ها در بین تمامی کاربران مشترک بوده و قابلیت دریافت نیز ندارند. همچنین این شماره ها به صورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربرانشان قرار می گیرد.

– نمایندگان محترم می توانند علاوه بر شماره های رایگان فوق الذکر به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند. همچنین قیمت خطوط اختصاصی برای نمایندگان شامل ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف می باشد.

تخفیفــات ویـژه :

دارندگان پنـل نمایندگی کلاس D در صورت تمایل می توانند بـا شـارژ پنل بر طبق مبالغ جدول زیـر، از تخفیف ویــژه بـرخـوردار شوند :

ردیفمیـزان شـارژ (ریـال)تعــرفـه هـر پیـامک (ریـال)
۱از ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰,۰۰۰۸۵
۲از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰۸۴
۳از ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰۸۳
۴از ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ به بالا۸۲

نکات مهم :
نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نمی کند.
تنها نمایندگان نامحدود (کلاس D) مجاز به ارائه پنل های نمایندگی زیر مجموعه می باشند. این امکان با شرایط خاصی اعطاء می گردد که برای اطلاع از آن می توانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند.
نمایندگان می تواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند.
تمامی پنل ها قابلیت ارتقاء به یکدیگر را با پرداخت ما به التفاوت دارا می باشند.
تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل های نمایندگی نیز به روز می شوند (مشاهده امکانات کامل سامانه)
نمایندگان میتوانند با دامنه اختصاصی (www.yoursite.com) یا زیر دامنه از سامانه استفاده کنند. کافیست پس از تهیه سامانه، DNS های دامنه خود را روی ns1.sms-city.net و ns2.sms-city.net و زیر دامنه را روی آیپی ۸۷٫۱۰۷٫۱۲۱٫۵۱ تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند.
دقت نمایید که در هنگام فعال سازی حساب، یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور رجیستر می گردد و دامنه های اضافی شامل هزینه می گردد.
هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه بر عهده خود نماینده می باشد.
نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب (Web Hosting) نداشته و فضای نا محدود در اختیار ایشان قرار می گیرد.
نمایندگان می توانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود (اعم از متن کپی رایت، اطلاعات درباره ما، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه مشاهده کنند.
نمایندگان مجاز به فروش پنل به صورت رایگان نمی باشند.
نمایندگان مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارند.
نمایندگان موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود هستند.
همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند.
به تعرفه پیامک های فوق الذکر مالیات بر ارزش افزده اضافه خواهد شد.
پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی ( بالای ۱۸ سال ) ارائه می گردد.
در صورت عودت پنل و یا تعلیق قرارداد قبل از گذشت ۱ ماه ۲۰% از مبلغ کل قرارداد بابت هزینه راه اندازی کسر خواهد شد. همچنین در صورت گذشت بیش از ۱ ماه مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماه گذشته محاسبه و کسر خواهد شد.
کلیه خدمات و هزینه ها ( اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی ) به صورت سالیانه می باشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید می باشد.
آبونمان سالیانه :
تمامی پنل ها یک ساله بوده و در سال های آتی شامل ۲۰% تخفیف جهت تمدید می شوند.
این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت هفتگی به روز می شود. همچنین هر ماه بخش های جدیدی به سامانه اضافه می گردد. بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گردد.
بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد. چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء خواهد داشت.
نمایندگانی که ارسال پیامک آنها در طول سال بیش از ۱۰ میلیون پیامک باشد از پرداخت آبونمان معاف خواهند بود .
نکته : قرارداد خطوط اختصاصی از سمت مخابرات به صورت سالیانه می باشد. در صورت عدم دریافت هزینه خطوط اختصاصی از طرف اپراتور هزینه از نمایندگان نیز بابت تمدید شماره دریافت نخواهد شد.

در این طرح یک نماینده بر خلاف سایر نمایندگی ها قادر به ارائه نرم افزار با نام و برند شرکت خود می گردد و قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال و دریافت و مدیریت پیامک ایجاد و به فروش برساند. نکته قابل توجه این است که ما بابت فروش نمایندگان هیچ هزینه ای دریافت نمی کنیم و این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باور نکردنی آن شده است. این بدین معنی است که نماینده فقط یکبار هزینه نرم افزار را پرداخت می کند و می تواند به تعداد نامحدود اکانت متفاوت ایجاد و به فروش برساند. علاوه بر این نمایندگان از ارسال پیامک های تمامی کاربران خود نیز سود خواهند برد.
در این طرح نماینده نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارد. از آنجایی که این نرم افزار بر روی یک سرور قرار می گیرد، هزینه نگهداری، به روز رسانی، پشتیبانی و سایر هزینه ها متمرکز شده و توسط شرکت اصلی ارائه دهنده این طرح تامین می گردد.
نماینده نیاز به هیچ مهارت خاصی نداشته و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت و دریافت آموزش های لازم از طریق واحد آموزش شرکت قادر خواهد بود به خوبی با نرم افزار کار نماید.

مثال عملی :
به عنوان مثال اگر یک نماینده با هزینه ۶۲۰ هزار تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی ریبرندینگ شود، این نماینده با فروش متوسط ۱۰ اکانت در ماه درآمد ماهیانه در حدود ۱ میلیون تومان خواهد داشت.
علاوه بر این اگر توسط کاربران ایشان روزانه ۵۰۰۰۰ پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک ۲ تومان سود نماید، روزانه ۱۰۰ هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه ۳ میلیون تومان خواهد بود.
واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسالی به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز می گردد. به طوری که با ارسال ۲۰۰٫۰۰۰ پیامک در روز نماینده بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان سود خواهد کرد که این عدد در ماه بیش از ۱۲ میلیون تومان برآورد می گردد.

همچنین نمایندگان گرامی می توانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند. به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط ۵ خط بفروشد و روی هر یک به طور متوسط ۱۰ هزار تومان سود کند، روزانه سودی برابر ۵۰ هزار تومان خواهد داشت. (معمولا خطوط ۱۴ رقمی سودی به طور متوسط در حدود ۵ هزار تومان و خطوط ۸ رقمی بیش از ۵۰ هزار تومان سود دارند.)

  • نمایندگان از طریق امکان Redirect URL می توانند به جای استفاده از صفحه لاگین پیش فرض نرم افزار، سایت دلخواه خود را قرار داده و کاربرانشان بدون مشاهده صفحه لاگین پیش فرض، مستقیماً از طریق سایت نماینده داخل پنل لاگین نمایند.
  • نمایندگان از طریق بخش قیمت گذاری شماره قادر خواهند بود برای شماره های مختلف و برای گروه های کاربری مختلف (کاربران و نمایندگان) قیمت گذاری کنند. کاربران و نمایندگان و حتی کاربران نماینده می توانند مستقیماً شماره را سفارش دهند. بدین ترتیب پس از ثبت شماره سود نماینده به صورت خودکار وارد پنل می گردد.
  • پنل همکار به شما این امکان را می دهد تا بخشی از کارهای مدیریتی خود را به کاربر دیگری واگذاری نمایید. به عنوان مثال می توانید یک همکار برای پاسخگویی به تیکت ها و همکار دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهید. این بخش برای  نمایندگانی مناسب است که می خواهند چندین مدیر تعریف کنند، که هر یک به بخشی از پنل مدیریت سامانه دسترسی داشته باشند.
نــام پنـلپیـامک هدیهتعــداد کاربرانقیمت پیـامکارائـه نمایندهارائه پنل نمایندگی مشابهشماره اختصاصیقیمت (ریال)
کلاس A۲۰۰۵۰۱۰۵ ریالتصادفی۲,۵۰۰,۰۰۰
کلاس B۵۰۰۲۵۰۱۰۰ ریالتصادفی۳,۵۰۰,۰۰۰
کلاس C۱۰۰۰۵۰۰۹۵ ریالانتخابی۴,۵۰۰,۰۰۰
کلاس D۲۰۰۰نامحدود۹۰ ریالانتخابی۶,۵۰۰,۰۰۰
ردیفاپراتورتعرفه پیامک (ریال)
۱.۵۰۰۰۱۰۰
۲.۱۰۰۰ و ۳۰۰۰۱۱۰
۳.۲۰۰۰۱۲۱
۴.خط ثابت۹۵
۵.بین المللی۳۰۰۰

طبق افزایش ۱۰ ریالی پیامک کشوری توسط مجلس شورای اسلامی تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامکی موظفند علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ ۱۰ ریال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت نمایند.