پیامک تبلیغاتی

توسط حمیدرضا عباسی
پیامک تبلیغاتی می تواند به دلایل مختلف صورت گیرد:
۱- یک پیامک تبلیغاتی می تواند جهت آشنایی افراد با یک مکان و فروشگاه جدید باشد
۲- یک پیامک تبلیغاتی جنبه فروش و یا معرفی یک محصول خاص را دارد.
۳- نوع دیگری از پیامک تبلیغاتی برای معرفی یک فرد و جایگاه او در اجتماع است مانند پیامک تبلیغاتی نمایندگان و… است.
۴- نوع دیگر پیامک تبلیغاتی جهت آگاهی رساندن در برگزاری یک مجمع و یا یک همایش می باشد.
۵- پیامک تبلیغاتی ممکن است جهت آگاهی رساندن در مورد کلاس های آموزشی وغیره می باشد.
بنابراین انواع و اقسام مختلفی از پیامک های تبلیغاتی وجود دارد.
بیشترین جنبه پیامک تبلیغاتی، جنبه بازاریابی آن می باشد معرفی نمودن و ایجاد فروش بیشتر محصولات و خدمات و ایجاد درآمد از آن طریق است بنابراین پیامک تبلیغاتی مستقیما بر فروش تاثیر می گذارد. هر چقدر پیام شما دارای جنبه های مفید و اصلی محصول را بهتر معرفی کرده باشد و تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطب بگذارد و میل به خرید را بیشتر در مشتری تحریک کند می تواند فروش بیشتر و بازخوردی بهتری از این نوع بازاریابی داشته باشد.
فنون ارسال انواع پیامک تبلیغاتی
از جمله فن اصلی در نگارش پیامک تبلیغاتی ایجاد ذهنیت خوب و روشن در مورد محصول و یا خدماتی است که قصد ارائه آن را دارید. جذابیت و ایجاد تنوع در ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند تاثیر بیشتری بر مشتری داشته باشد تکراری شدن و ارسال یک پیام تبلیغاتی به مدت زیاد زننده است و افراد بدون بازکردن و نگاه کردن به آن، پیام را حذف می کنند بنابراین ایجاد تنوع یکی از الزامات اجرایی کردن یک بازاریابی موفق به وسیله ارسال پیامک تبلیغاتی موفق می باشد.
زمان بندی ارسال پیام تبلیغاتی نیز بسیار مهم است این که در چه بازه زمانی پیام خود را ارسال کنیم که بازخورد بهتری داشته باشیم بستگی به نوع پیامک تبلیغاتی دارد. نوشتن زبان محاوره ای خودمانی تاثیر بیشتری روی مخاطبان دارد بنابراین می توانید برای اثرگذاری بیشتر از این نحوه نگارش در بعضی پیامک های تبلیغاتی خود استفاده کنید.
مطالب پیشنهادی

چه پیامکی برای مشتریان ارسال کنم؟
15 اردیبهشت 1396

باورهای غلط در مورد پیامک تبلیغاتی
31 فروردین 1396

ارسال اینترنتی پیامک
16 فروردین 1396
با سلام و احترام
بازاریابهای حرفه ای دارید اما بنده که ترک زبان هستم تپق زدنم طبیعی هستش اما نمی دانم چرا از نظر فشار گرما و یا پیک ساعت پاسخگویی و تند تند صحبت کردن بازار یاب تپق می زدند و دیکته شده صحبت می کردند . خواهشمندم اعضای بازاریاب بیشتری استخدام کنید و چون شما تلفن ثابت بود آدم و به شک وادار میکرد که نکنه با یک منزل تماس گرفتم.
با سپاس فراوان
با سلام دوست عزیر،
ممنون از شما و پیشنهادی که کردید، حتما این مورد رو تذکر و در موارد بعدی در نظر خواهیم گرفت.
از شما به خاطر در میان قرار دادن این مورد سپاسگزاریم.