قسمت های تاثیرگذار در پیامک تبلیغاتی

قسمت های تاثیرگذار در پیامک تبلیغاتی

تبلیغات باید به شکل مستقیم صورت گیرد، در پیامک تبلیغاتی خود هرگز نباید اصل صریح، مستقیم و واضح بودن را فراموش کنید. بیشتر مخاطبان، تبلیغاتی را مورد پذیرش قرار می دهند که دارای متن بدون حاشیه بوده و با بیان واقعیت، تبلیغات روشن و واضحی را به مخاطب القا می کنند.
در این حالت مخاطب شما بدون معطلی به پیامک تبلیغاتی شما واکنش نشان می دهد. تبلیغات پیامکی نیز می تواند به شکل عینی و بصری نیز اثر گذاری داشته باشد. پیامک تبلیغاتی می تواند در قالب متن، تصویر را عینیت بخشد و مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال چناچه بخواهید پیامک تبلیغاتی یک آتلیه را داشته باشید و با بیان این پیام که عکس هدیه بر روی شاسی، هدیه عکس های آتلیه ای عروسی شماست. می تواند تصویر ذهنی و بصری از یک عکس هدیه به مشتری بدهد.

قسمت های تاثیرگذار در پیامک تبلیغاتی
پیشنهاد پیامک تبلیغاتی شما باید رد نشدنی باشد، مخاطب نمی تواند پیام ها و پیشنهادهای خاص را رد کند سعی کنید در پیامک تبلیغاتی خود کنجکاوی مخاطب را به چالش بکشید. پیشنهادات رد نشدی از جانب شما می تواند به شکل های مختلف عنوان شود به طور مثال در تبلیغ فروشگاهی با عنوان هر پنجاه هزار تومن خرید در عیدانه ما ده هزار تومان هدیه دریافت کنید.
با این روش شما دارید هم محدوده زمانی خاصی را به مخاطب القا می کنید و هم با یک پیام و پیشنهادی را به شکل هشدارگونه ارائه داده اید که این روش می تواند باعث علاقه مندی به این پیامک شود و تاثیر بیشتری داشته باشد.

بهره گیری از بخش های تاثیرگذار بر پیامک تبلیغاتی
پیامک تبلیغاتی خود را کوتاه، مختصر و مفید بیان نمائید. در نظر داشته باشید هر پیام تبلیغاتی یک نقطه پایان دارد. بنابراین باید از این فرصت محدود که در اختیار شما داده می شود بیشترین بهره را ببرید باید پیام خود را به درستی به مخاطب القا نمائید تا جای سوالی برای او باقی نماند. در صورتی که تبلیغات شما طولانی است و در یک پیامک تبلیغاتی با تعداد کاراکتر محدود نمی گنجد.
می توانید با قرار دادن سایت، ایمیل یا ادرس و یا شماره تماس ارتباط بیشتری را با مخاطب ایجاد کنید و از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده نمائید.
پنل قدرتمند پیامک شهر با دارا بودن انواع ارسال با جزئیات فراوان، بازاریابی و بازاریابی هدفمند را برای کاربران خود ساده و کارآمد کرده است.


حمیدرضا عباسی

حمیدرضا عباسی هستم، طراح و توسعه دهنده وب سایت، از سال 90 به صورت حرفه ای شروع به فعالیت در زمینه طراحی وب سایت کردم و علاقه شدیدی به طراحی انواع وب سایت و فروشگاه اینترنتی دارم، و همچنین بسیار علاقه مند و مشتاق به استفاده از تکنولوژی های جدید و بروز در زمینه طراحی وب سایت هستم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *